6 Kasım 2013 Çarşamba

Tarihte Bugün - Cillop Gibi Köşe - 6 Kasım


EE NE DEMİŞLER, ZORA GELİNCE ROBERT DE NIRO

Yazarımız rahatsızlığından dolayı bugünkü yazısını... Aaa gelmiş gelmiş.. Hasta hasta gelmiş yazı yazmaya canım yaa.. Kıyamam... (ben şizofren değiller)

06 Kasım 68 (1968 değil milattan sonra 68)

"Fakat o yıllarda nasıl olabilir, miladi takvim daha yoktu ki?" şeklinde düşünen okurların gözlerinden öperken, oturduk tek tek hesapladık efenim... Takvimi geriye doğru ilerlettik... Çok acayip durumlar çıktı karşımıza... Ama en acayibi de, Finlandiya'nın en soğuk bölgesindeki Hacıaliobası Köyü yakınlarındaki kalıntıydı... 

Hepimiz Serdar Ortaçgili az ya da çok tanırız efendim. Kendisi 1970 yılında doğmuştur kayıtlara göre.İlkokulunu Kocamustafapaşa'da okumuştur hatta. (her haltı da biliyorsunuz) Yaptığımız kazılar sırasında bir iki testi, joystick, Ajda Pekkan derisi falan bulduktan sonra O'nunla karşılaştık. Evet Serdar Ortaçgille... Bir kil tabletin üzerinde rastladığımız bu yüz O'nun yüzüydü. Reankarneye inanmaya başladık hemencecik. Ve artık biz de anlam veremediğimiz şarkı sözlerini anlamlandırmaya başlamıştık. İşte bu tarih de Serdar Ortaçgil'in dünya üzerinde ilk kez yürümeye başlamasının tarihidir. N'oldu şaşırdın mı? Yaaa.. Şimdi şu sözlere bir de reankarne olmuş birinden duyduğunu düşünerek bak hemen çözeceksin şifreyi.

"Aşkın çarşısında durdum karşısında, 
Tuttum kollarından hasret çıkacak. 
Öptüm gözlerinden, 
Aşkın özlerinden, 
Hüzünlü sözlerinden,canın yanacak. "



Ve işte ilk Serdar Ortaçgil...

Sağ altta...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder