1 Kasım 2013 Cuma

SIPEYŞIL TEŞEKKÜR


MERSİ CANIM

Bugün Türk blog tarihinde çok önemli bir gün.(senin şımarıklığını...) Çünkü bugün, tam bir ay önce açmış olduğumuz FERIPEDIA adlı blogumuz 1008 görüntülenmeye ulaştı. (bkz. aşağıdaki ekran görüntüsü, bizde her şey belgeli arkadaşım) Dolayısıyla yazar olarak teşekkürü bir borç bildim. 


Bu blogu oluşturmamın temelinde yatan mizah duygusunu (sense of humour) bana aşılayan çok sayın babama tabii ki, ardından bu yazıları yazmamda etkili olan Gülçin D.'ye, yaptığımız şakalarla günlerin, ayların, yılların geçmesini sağlayan pek sevgili dostum Mehmet M.'ye, ve tabii abilerin abisi Tlt.c'ye (isimlere bak arkadaş, sanırsın hepsi FBI ajanı), blogumu yaydığı için Ceren B.'ye (söz verdim adı geçecek diye, yoksa şey değil yani) ve tüm değerli dostlarıma ve tabii ki siz sevgili FERIPEDIA okurlarına teşekkürler.

Dünyanın dört bir yanından geniş bir okuyucu kitlesine ulaşan FERIPEDIA (az bi' alçak gönüllü ol adam), sizlerin destekleriyle daha da büyüyecektir umuyorum.

Sonuç olarak okurcuğum, yüzünde bir anlık da olsa bir tebessüm oluşturabildiysem ne mutlu. 

Yazı çok ciddi oldu galiba. Kaçalım o halde.

Si yu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder