21 Ekim 2013 Pazartesi

İ.B.O. - Aranılan Abuk Subuk Bilgiler Burada!


İLGİNÇ BİLGİLER OFİSİ (İ.B.O.)!!!



Bu başlık altında, hepimizin bazen dilinin ucuna gelen ama bir türlü hatırlayamadığı abuk subuk bilgileri paylaşacağız. Örneğin: O filmde oynayan adamın adı neydi? Cevap: Joaquin Phoneix... Aşağıda bir kaç bilgi ve merak edilen bir kaç unsuru sizin için listeledik...


- BİR İSTEK -

Ankara'dan Burak soruyor: Burak Kut'un Amerika'da çektiği Yaşandı Bitti Saygısızca şarkısının klibindeki motorla atlama sahnesinin arka planında ne oldu? Ben çok merak ediyorum. N'olur beni aydınlatın hocam.

Feripedia cevaplar: O sabah Burak Kut'la birlikte, o atlama sahnesinin çekileceği yere gittik. Hava çok soğuktu. Öyle hırkayla falan geçiştirilecek gibi değildi. Resmen montluk hava vardı. Sete vardığımızda rampa hazırdı ama bir şey eksikti. Bu rampa ne işe yarayacaktı? Yönetmen denen dingo orda bi rampa bulmuştu. "Ben bunu klipte bi şekilde kullanırım yea" diye düşünüp seti de oraya aldırmıştı. Burak dedi ki, ben atlamam bende yükseklik fobisi var, artı B ehliyetim yok benim, bana ne! Starım lan ben!, diyince yönetmen bi Burak'a baktı bi bana baktı. Bana daha dikkatlice bakınca dedim, hocam, ben atlarım, sonuçta kafada kask var, Burak olmadığım ne belli? Ve sonra dondurucu soğukta o motorla ordan atladım. Yönetmen sonradan benim kliple de Burak'la da işimin olmadığını öğrenince kovaladı beni. Çok örselendim dostlarım çok. Evet.

Burak Kut (siyahli) ve Ben (en sağdaki)


- BİR BİLGİ -

Mısır'da 11 tane önemli piramit bulunmaktadır. Bunların en önemlisi Keops piramididir. Ancak dünyadaki en eski piramit, Çin'de Beyaz Piramit ya da Türk Piramiti de denen piramittir. Mısır'daki piramitleri yapan kişi, dönemin müteahhitlerinden Imhotep'tir... Karadeniz kökenli olan Imhotep, hastalıklı bir kişi olduğundan dolayı, piramitlerin yapımından sonra, sırları ortaya çıkmasın diye, çalışan işçilerin tamamını öldürtmüştür. Ayrıca piramit kelimesini tersten okuyunca, "timarip" kelimesiyle karşılaşırız. "Eeee ne demek ki bu" diyen sıkılgan okur, eski mısır dilinde timarip kelimesi, "uzaylı var lan kaçın" anlamına gelir. Timar=uzaylı, ip=kaçın... Evet... İyi bağlayamamış olsam da ateizler bunu açıklar nasıl olsa. Hayırlısı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder